Toy malín tirao en la cama, así que esto que viene ahora no me lo tengáis en cuenta:…


-¡Moza! ¡Tengo vaques y perres asgaya!

-¡Ay, que no, pelmazo!

-Y más cases, pisos y chaletes que la inmobiliaria de Cajastur. Y además toy fornío y musculao como un xatu y visto siempre de Emidio Tucci porque soy un vanidoso.

-Bueno, mono sí que eres, pero…

-Tengo preparao el helicóstero ahí en el prao al lao de la gasolinera’l Alcampo. Y un casoplón en Bimenes que sólo el lavaderu mide dos fanegas. Y un cuartón pa facer gocháes tó tapizáu de rojo a lo puticlús de peli de Esteso y Pajares.

-¿Un cuartón de les gochaes?

-Así es. Tengo frixuelos rellenos de Nutella y leche condensá, bandejáes de Ferrero Rocher en tempura, tóes les recetes de Tasty con tocinón, huevo, y quesu fundío con chocolate Plin La Herminia embutío en hojaldrón… Y pa después tengo una pila ferramienta sensual que aquello paez el Leroy Merlin

-¡Oh, Chris, eres tan…!

-¡Calla! Nun digas ná y déjate llevar por tu instinto. ¡Yo te deseo, Anastasia Estil! ¡Aunque te apellides como el palu una gadaña!

-¡¡Oh, por favor, llámame Ana!!

-¡Yo te deseo Ana Anastasia Palugadaño!

-¡Oh, Chris!

-¡Llámame por mi nombre!

-¡Oh, Chris Vaporub! ¡Derrámate en mi pecho!

-¿Tas acatarrá, eh vida? Véote algo pálida. Acepta como regalo este magnífico set de maquillaje, vete al tocador del Burger King, ponte curiosa pa mí y huyamos a mi picadero de Bimenes en el helicóstero! ¡Pero nun tardes, que lo tengo arrancao y eso chupa que flipas!

-¡Cielos, Chris! ¡Es el estuche de maquillaje más divino que he visto nunca! ¡Esto tendrá lo menos cien sombras de ojos!

-¡Tien 50 clarines y otres cincuenta más oscures! ¡Eso tien más colores que la cajona grande de Carioca!.

-¡Oh, Chris! ¡Tú sí sabes conquistar a una mujer! ¡Vuelvo en seguida!

(se va al tocador del Burger King con el set de maquillaje de lujo, Porriño y Pontevedra)

-¡Buah! A esta fago-y una recetona gocha del Tasty con bien de güevo y tocinón que déjola epatada. Y ya cuando vea la colección de fesories, foucinas, motosierres, albardes y cinches que tengo ne’l cuartón de les gochaes triunfo fijo! ¡Lo que ye tener perres…!

#50SombrasMásOscurasQueSuMadre

 

 

Compartir esto en Redes Sociales, Whatsapp o por correo electrónico

Leer más historias